Vin

Igår var jag på en examensmiddag. Alla mina tjejkompisar satt och smuttade på lite vin. Gud vad jag ville ha, men nu såhär nära inpå äggplock tycker jag att det är lite onödigt. Jag hade till och med kört dit för att kunna komma hem i någorlunda tid så att jag är ordentligt utvilad. Trots detta är jag inte ens hälften så präktig som jag var vid förra äggplocket. Då slutade jag tillochmed att dricka kaffe. Den här gången har jag valt att dricka kaffe och leva på som vanligt för att inte allt ska cirkulera runt skaffa-barn-grejen. Mycket skönare.

Nu är iallafall sista sprutan tagen så nu är det bara att vänta på att äggen ska mogna. Undra hur många det blir. Runt 15 hade varit bra.


Kommentarer
Postat av: Magdalena78

Lycka till imorgon med äggplocket!!



Kram

2012-01-15 @ 18:54:53
Postat av: T

Väntar spänt på uppdatering om hur det gick igår!

Mår du bra?

2012-01-17 @ 14:49:12
Postat av: Linda

hamnat på din blogg av en händelse...googlar om ivf och sånt så säkert därför :) Vi har gjort två ICSI och har nu lyckats blivit gravida på vårt andra försök :) Ska på VUL imorron och det ska bli så spännande, men oxå nervöst!

2012-01-18 @ 21:37:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0