En lugn helg

Vi har varit i sommarstugan hela helgen. Åkte direkt efter jobbet i fredags. Har varit så skönt att bara kunna ligga och läsa, sova och gå promenader längs stranden. Ju närmre testdagen man kommer desto mer tänker man på det. Därför var det skönt att komma iväg och kunna koppla bort allt lite.

På tisdag gäller det. Förra gången fick jag ett negativt besked ungefär 2 minuter innan jag skulle hålla i ett möte... Dumt av mig. Den här gången har jag sett till att hålla hela eftermiddagen fri för oavsett vad svaret blir tror jag att jag kommer att ha lite problem med att koncentrera mig. Håller tummarna för att det blir på grund av glädje.

Kommentarer
Postat av: Magdalena78

Håller tummarna att blodprovet visar positivt!!



kramar

2012-01-29 @ 22:14:52
Postat av: Ett plus ett blir vadå?

Håller tummarna för positivt besked idag!

2012-01-31 @ 16:04:22
URL: http://ettplusettblir.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0