Äggplocket

Äggplocket gick jättebra. De fick ut 18 ägg och det gjorde inte alltför ont. Bilresan hem var däremot en plåga. Jag fick springa in på toaletten för jag mådde så illa. Efter det sov jag hela eftermiddagen, kvällen och natten. Väldigt skönt och behövligt!

Roger fick också sin lilla dos av tortyr. Förra gången befruktade de äggen med frysta spermier, men eftersom det blev så dåligt resultat körde vi med färsk vara den här gången. De gjorde en testikelbiopsi. Jag satt med hela tiden och klappade på honom. De tar det ju inte direkt försiktigt.

Idag hade jag inte så höga förhoppningar när jag ringde för att höra hur många ägg som blivit befruktade. Sist var det ju bara 2 av 21. Den här gången var det MYCKET bättre. Vi har hela 10 embryon som ligger och väntar på oss. Blir insättning av ett imorgon. Hoppas turen håller i sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0