Renovering

Vårt hus är i behov av en totalrenovering. Eller ja allt utom toaletten där nere som redan är fixad. Jag är så sugen på att få börja på barnrummet, men det känns lite onödigt så här tidigt. Får nog bli ett sommarprojekt.

Igår var jag mycket piggare än vad jag varit de senaste dagarna. Härligt att få lite gjort på jobbet och känna sig duktig.

Igårkväll var vi barnvakter till en vild liten 2-åring och hennes 3-åriga storasyster. 2-åringen tycker om att busa och när hon klättrade på mig och skulle börja hoppa lite på mina bröst fick jag snirkla mig undan. De är ju som två blåmärken redan som det är.

Idag blir det lite hemmafix. Kanske hinner vi få hem den nya sängramen också.


Kommentarer
Postat av: Vendela

Hejsan Karolina,

vilken tjusig renoveringsbild. Jag ser verkligen att ni renoverar. Det skulle vara kul att se lite fler bilder och veta exakt vad ni gör.



Jag jobbar på Byggla.se. Det är ett byggforum där ni kan få tips och råd inför kommande renoveringar, bli byggpeppade och fråga våra bygglare om smakråd. Ibland när man renoverar tappar man peppen,och då är det bra att ha andra som renoverar som kan peppa en. Tycker du detta låter kul kan du maila mig så berättar jag mer.

Lycka till med huset! :)

Mvh

Vendela på Byggla

2012-02-06 @ 09:45:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0