Hoppet om maginfluensa

Igår mådde jag lite konstigt när jag vaknade. Precis så där som man gör innan man börjar må illa. När jag hade gjort mig iordning och blivit lite hungrig mådde jag lite illa. Innan frukosten stod på bordet mådde jag faktiskt illa! Ohh vad jag hoppades på maginfluensa istället för gravidillamående. Visst föredrar man att må illa i 24 timmar än i 8 veckor?! Som tur var försvann illamåendet när jag hade ätit lite.

Varje gång under dagen när jag blev hungrig gjorde sig illamåendet påminnt igen, så jag fick sitta och knapra knäckebröd hela förmiddagen igår. Hoppas det bara var tillfälligt för jag har ju planerat att må bra i 9 månader! Egentligen hade jag planerat att få en mage som bara syns framifrån också, men har ju insett att det är rätt eftersom fläsket på sidorna har vägrat att försvinna:)


Kommentarer
Postat av: Janet

Vad har hänt med dig?? Du försvann.... Hur har det gått med allt vännen?? Kram

2012-03-12 @ 22:14:46
Postat av: T

Undrar också vad det blev av dig... Hur mår du?

2012-04-02 @ 15:14:31
Postat av: Louise

Undrar oxå vad som hänt. Hoppas de är bra med er. Kramar

2012-04-14 @ 11:03:24
URL: http://varkamptillettbarn.blogspot.se
Postat av: Janet

Undra varför hon inte uppdaterar??? Man blir lite orolig för henne....

2012-05-09 @ 19:59:04
Postat av: a

Karoliiiiinnaaa!!!! Var är du?!

2012-05-16 @ 13:17:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0